#hangoshétfő: Crippled Fox - Thrash Yourself

Őszi szünetünk van most nekünk, sulisoknak. A srácok éppen társasoznak a Parolában, én meg azon gondolkoztam mivel lehetne feldobni ezt a hétfő estét. Úgy gondoltam a múltkori Title Fight után, most valami keményebbet szeretnék hozni, valami teljesen másat. Ezért gondoltam a budapesti Crippled Foxra. A banda sajnos már feloszlott, de iszonyat jó thrashcore zenét nyomnak. Már említettem, hogy ezt a stílust én még csak most ismergetem meg, de most őket nagyon élem. Remélhetőleg sikerül felrázni az unalmas hétfő estéket, illetve az izgalmasakat még tovább pörgetni. A banda 2008-ban alakult és a Bandcamp oldalukon rengeteg anyag van. A Youtube is tele van külföldi koncertfelvételekkel, szóval nem értem miért maradt ki ez a banda sokáig nekem. Nyomassátok!