Retroposzt #1

Facebookon nagyon sokszor találkozok Berettyóújfaluban készült régi képekkel, szeretem is nézegetni őket. Viszont szerintem felesleges egymás mellé tenni egy 1930-as képet, mondjuk egy maival. Szerettem volna még a nyáron egy olyan kiállítást, ahol a '90-es évek képei kerültek volna előtérbe. Mikor felvetettem az ötletet mindenki azt mondta hogy "á, az felesleges, nem volt az olyan régen". Tényleg nem volt olyan nagyon régen, de rengeteg dolog történt azóta, gondoljunk pl a főtérre, a gyermekorvosi rendelőre, vagy a kultúrházra. Az ilyen összehasonlításon nagyon kivehető lenne a fejlődés, amin van a hangsúly szerintem. Ezért hoztam most néhány képet, amelyek tényleg nem olyan régen készültek a Paroláról, de még én sem tudtam minden beazonosítani, pedig 2007-ben lőtték őket. A képeket a neten találtam, szóval ne engem keressetek, hogy vegyem le, max a blogról tudnám, de gondolom senkit nem zavarnak ezek a tök átlagos életképek. :)

4.jpg

11.jpg

5.jpg